Facebook kampány

FACEBOOK KAMPÁNY

 
A Facebook igen eredményesnek mondható közösségi felület a marketing kampányok szempontjából! A világ minden részéről elérhető, látogatottsága a Google-lel vetekszik. Ehhez az is nagy mértékben hozzájárult, hogy felülete minden platformon, könnyedén elérhető és szinte minden 2. ember telefonján szerepel már alkalmazás formájában is. Ez által a nap 24 órájában bármikor, bárhol könnyedén hozzáférhető. Tehát egy ilyen rendszerben a facebook kampány fontos szerepet tölt be az online marketingben.
 
A magánszemélyek és a vállalatok számára is ingyenesen hozzáférhető, így a cégek akadálytalanul kommunikálhatnak ügyfeleikkel a felületen, fizetett hirdetések formájában. Hirdetéseikkel pedig nem csak új vásárlókat szerezhetnek, hanem egyfajta márkahűséget is kialakíthatnak már meglévő vásárlóikban.
 
Facebook kampányaink során kiadásainkat a nap 24 órájában felügyelet alatt tarthatjuk, valamint korlátozhatjuk célközönségünk pontos meghatározásával. Egyáltalán nem mindegy, hogy milyen hirdetés típust használunk. Sok jól célzott és releváns üzenettel rendelkező hirdetésekre van szükség. 
 
Amennyiben nem tudjuk eldönteni, hogy az adott termékünk, vagy szolgáltatásunk viszonylatában potenciális vásárlóink szempontjából melyik hirdetést válasszuk, akkor egyszerűen tegyünk egy próbát! Nézzük meg, hogy ugyanazzal a hirdetési kerettel, ugyanazon idő alatt milyen eredményeket érünk el a két felületen. A hirdetések teljesítményét a kezelőfelületeken található statisztikák által tudjuk kielemezni. Ellenőrizhetjük, hogy

  • Hirdetésünk egy adott időszakban hányszor jelent meg
  • A megjelenések során hányszor kattintottak a hirdetésre
  • Mely kulcsszavak érték el a legmagasabb kattintási arányt

A kapott adatok alapján nem csak arra vonatkozóan vonhatunk le következtetéseket, hogy a két kampány közül melyik bizonyult eredményesebbnek, hanem arról is, hogy a kampány során összesen hányan látogattak el honlapunkra. S bár látogatóink számának növekedésével nem lesz arányos árbevételünk növekedése, a Google konverziókövetése által megtudhatjuk azt is, hogy a kattintások közül, hányan jutottak el az ajánlatkérő oldalunkra, vagy hányan helyeztek terméket a kosarukba.

Cégünk foglalkozik google adwords kampányok kezelésével is, ha arról szeretne olvasni, akkor kattintson ide!
 
Ha sikerült felkeltenünk érdeklődését, akkor keressen minket elérhetőségeinken!
 
További kérdés esetén állunk rendelkezésére!

Kérdése van?

Küldjön nekünk üzenetet!





palyazat