Google AdWords kampány kezelés

Google AdWords kampány kezelés

 
A Google Adwords a weboldalak elérésének számát a kulcsszavak használatával növeli. A google adwords kampány kezelés azt jelenti, hogy amikor egy felhasználó keresőszavakat, vagy kifejezéseket gépel be a Google kereső ablakába, akkor megjelennek a témában releváns találatok a számára, majd a felhasználó ezek közül választ és rákattint valamelyik találatra, hogy tovább tudjon olvasni a témában az adott weboldalon.
 
A vállalatok számára viszont egyáltalán nem mindegy, hogy a találatok közül az olvasó melyiket választja! A statisztikák szerint ugyanis hajlamosak vagyunk kizárólag a találati lista első oldalában gondolkodni, nagyon ritkán lépegetünk csak az oldalak között és szinte mindig az első oldal tetején található 2-3 ajánlat esetében vesszük a fáradtságot, hogy tovább lépjünk a honlapra.

A google adwords kampány kezelés lényege 

Itt lép a képbe a Google fizetett hirdetése az AdWords, mely által hirdetésünk akár az előkelő 1.-3. helyet is elfoglalhatja, függetlenül attól, hogy optimalizáltattuk-e korábban honlapunkat.
Az AdWords hirdetések által célzásunkat már könnyedén beállíthatjuk a demográfiai adatok és a hirdetési időpontok megadásával, ezen felül meghatározhatjuk azt is, hogy hirdetésünk csak az általános keresőben jelenjen-e meg, vagy esetleg display hálózatokon is.

Az adwords kampányok mellett cégünk foglalkozik SEO-val is, ha erről részletesebben szeretne olvasni, akkor kattintson ide!

google adwords kampány kezelés

Kérdése van?

Küldjön nekünk üzenetet!





    palyazat