Facebook és adwords kampány készítése

Facebook és adwords kampány készítése

 
A vállalatok számára napjainkban az egyik legnagyobb kihívást az jelenti, hogy folyamatosan az emberek látókörében tudjanak maradni és elérjék potenciális vásárlóikat. Erre nyújtanak hatékony megoldást többek között az úgynevezett pay-per-click (PPC) hirdetések, amennyiben a hirdető cég nem rendelkezik kellően nagy marketing büdzsével ahhoz, hogy esetleg országos televízió, vagy rádió kampányba kezdjen. Ezeknek a hirdetéseknek a legnagyobb előnye az, hogy nem a megjelenésekért, hanem a tényleges kattintásokért kell csak fizetni. További előnyt jelent, hogy általuk lehetőség nyílik kimondottan a téma iránt érdeklődőknek megjeleníteni a hirdetést, ami sokkal költséghatékonyabb megoldást biztosít a számunkra, mintha nem képeznénk célcsoportokat kampányaink során.
 
A legnagyobb nehézséget talán az jelenti, hogy kiválasszuk a cégünk számára legmegfelelőbb hirdetési formát. Míg pár évvel ezelőtt a Google kimondottan egyeduralkodója volt ennek a területnek AdWords hirdetéseivel, napjainkra egyeduralma megtört, hiszen menet közben megjelent nagy riválisa a Facebook.
 
A legfontosabb különbség a két szolgáltatás között az, hogy a Google egy keresőmotor az Interneten, a Facebook pedig egy olyan közösségi média, ami inkább tekinthető marketing felületnek.

Kérdése van?

Küldjön nekünk üzenetet!